دانستنی‌ها

معرفی هیوندای جنسیس و تایر مناسب آن

هیوندای  (Hyundai)

 هیوندای بزرگترین گروه صنعتی کشور کره جنوبی می باشد که مجموعه شرکتها و کارخانجات بزرگی است که توسط آقای چونگ جو یونگ در سال 1947 میلادی بنیان گذاری و تاسیس شد.

 

شرکت هیوندای موتور هم‌اکنون دارای ۷ مرکز تحقیق و توسعه برای بازارهای بین‌المللی خود است. امروزه شرکت ها و کارخانه های زیادی در سراسر جهان تحت نام تجاری هیوندای همچون شرکت صنایع سنگین هیوندای در امر کشتی سازی به فعالیت های بزرگ اقتصادی مشغولند ،شرکت خودروسازی هیوندای موتور که در سال 1967 شکل گرفت، شناخته شده ترین بخش این مجموعه است.

 

امروزه شرکت هیوندای موتور در بیش از 193 کشور جهان و توسط 6000 نماینده در سطح جهان، پنجمین قطب خودروسازی جهان است.

از جمله باکیفیت ترین محصولات این شرکت می توان به هیوندای توسان اشاره نمود.

 

 

هیوندای جنسیس

هیوندای جنسیس یک سدان کره‌ای است که نسل اول آن در سال 2008 معرفی شد و از سال 2010 به بازار ایران راه پیدا کرد. تولید هیوندای جنسیس سدان تا سال 2013 ادامه پیدا کرد و در سال 2015، هیوندای نسل دوم آن را معرفی نمود. هیوندای جنسیس در بازار ایران شرایط خوبی را تجربه کرد و در کنار نسخه کوپه جنسیس ، مورد توجه کاربران ایرانی قرار گرفتند.

هیوندای جنسیس سدان طراحی خارجی و داخلی مطلوبی دارد و با ورود به کابین آن، حس سوار شدن به یک خودرو لوکس به شما دست خواهد داد. اما باید بگوییم جنسیس در کنار لیست بلند آپشن‌ها و همه نکات مثبتی که دارد، در زمینه کیفیت سواری و هندلینگ در مقابل بسیاری از رقبا از جمله تویوتا آریون حرفی برای گفتن ندارد.

هیوندای جنسیس سدان از نظر فنی، با جنسیس کوپه مشترک است و از یک موتور 3.8 لیتری 6 سیلندر با 290 اسب بخار قدرت و 358 نیوتن متر گشتاور در هر دو این خودروها استفاده شده. این قدرت با وجود وزن بسیار بالا، شتاب و سرعت خوبی را برای جنسیس به ارمغان می‌آورد.

لاستیک جنسیس سدان

هیوندای در مدل جنسیس سدان از رینگ هایی با سایز 18 استفاده کرده است که لاستیک مورد استفاده در آن سایز 235/50/18 استفاده شده است و در صورتی که خواهان پهن کردن لاستیک خودروینتان می باشید میتوانید از سایز 245/50/18 استفاده کنید.

 

 

لاستیک جنسیس کوپه

هیوندای در مدل کوپه خود از رینگ 19 استفاده کرده است و در محور جلو از سایز 225/40/19 و در محور عقب از سایز 245/40/19 استفاده کرده است.

 

 

در آخر پیشنهادات میهن تایر:

*** تا حد امکان از سایز فابریک تایر  هیوندای جنسیس استفاده نمایید.

***در نسل جدید جنسیس از تکنولوژی سنسور نشانگر درجه باد  نیز استفاده شده است. لذا در هنگام تعویض لاستیک لازم است حتما به تعویض کار یاد آوری نمایید تا مانع از بروز خسارت گردد.

*** در صورت بروز هرگونه سوال و ابهام می توانید در زیر همین متن سوالات خود را مطرح فرمایید تا کارشناسان میهن تایر در اسرع وقت پاسخگوی شما باشند.

 

 

 

لیست محصولات به تفکیک برند

بازگشت به لیست

پست های مرتبط