دانستنی‌ها

تايرهای زيپی برای دوچرخه

تایر زیپی

يك شركت نروژي تاير هايي با قابليت هاي مختلف براي دوچرخه طراحي كرده است كه با زيپ بروي تاير هاي فعلي آن قرار ميگيرد و مي توان در عرض چند ثانيه آنها را تعويض كرد.

 

 

 

 

اين سيستم كه reTyre نامگذاري شده است كار دوچرخه سواران را براي تعويض تاير آسوده كرده است. همچنین از اين لاستيك به طور دائمي هم ميتوان استفاده كرد.

سیستم ری‌تایر توسط یک نوآور نروژی طراحی و ساخته شده است و می‌تواند مشکلات دوچرخه‌سواران حرفه‌ای را به سادگی حل کند. در داخل سیستم ری‌تایر از مجموعه ۵۶۸ گرمی لاستیک بدون آج استفاده شده است که به طور معمول روی رینگ نصب می‌شود و به صورت تمام وقت در آن‌جا می‌ماند. اگرچه این بخش مرکزی تایر هنوز تیوب‌لس نیست، اما طراح نروژی قصد دارد تا مدل تیوب‌لس را نیز بسازد. 

با این حال، انواع مختلفی از پوسته‌های لاستیکی وجود دارند که دوچرخه‌سوار می‌تواند آن‌ها را روی تایر بپوشاند. هر پوسته نوع مختلفی از آج را با توجه به شرایط دوچرخه‌سواری ارائه می‌دهد که طبق گزارش طراح، به سادگی و در عرض چند ثانیه تعویض می‌شود. این پوسته‌ها نمی‌توانند روی بخش مرکزی تایر به جلو وعقب بلغزند و هنگامی که به طور کامل نصب شوند، پوسته روی لاستیک قفل خواهد شد. در نتیجه نگرانی از بابت لغزیدن یا خراب شدن وجود ندارد. 

 

 

 

 

در حال حاضر تایرها و پوسته‌های لاستیک روی رینگ‌های ۲۹ اینچی قرار می‌گیرند، اگر چه تولید نسخه‌های ۲۶ اینچی نیز برنامه‌ریزی شده است. قیمت خرده‌فروشی برای نسخه استاندارد لاستیک داخلی از ۳۶ دلار آغاز خواهد شد، در حالی که برای نسخه ممتاز خریداران باید ۷۰ دلار بپردازند. همچنین برای خرید پوسته‌ها نیز قیمت از ۵۵ دلار برای پوسته همه‌جارو شروع می‌شود و تا ۷۰ دلار برای نسخه خاردار زمستانه نیز می‌رسد. 

 

 

 

 

لیست محصولات به تفکیک برند

 

بازگشت به لیست

پست های مرتبط

یک فکر در & ldquo؛ تايرهای زيپی برای دوچرخه & rdquo؛

  1. مهرداد زمانی گفت:

    جالب بود.
    تشکر بابت مطالب بروزتون .

نظرات بسته شده است