دانستنی‌ها

تفاوت لاستیک زمستانی و تابستانی

لاستیک برفی

 اگر جزو آن دسته از افرادی هستید که فکر می کنید ماشین های چهارچرخ محرک نیازی به لاستیک زمستانی ندارند، پیشنهاد می کنیم فیلم زیر را تماشا کنید.

 

 

شکی در این موضوع نیست که ماشین های چهارچرخ محرک می توانند عملکرد بهتری نسبت به خودروهای تک محور محرک بویژه خودروهای محور جلو محرک داشته باشند و از این ویژگی می‌توان در جاده های ناهموار و شنی بهتر استفاده کرد.

 

 

 

اما جاده های برفی و یخ زدگی نه به خودروهای چهارچرخ محرک رحم می کند و نه به خودروهای تک محور محرک، به همین دلیل است که برای استفاده از اتومبیل در جاده های برفی و یخ زده، در درجه اول زنجیر چرخ پیشنهاد می شود و اگر چنین چیزی فراهم نبود، لاستیک های مخصوص زمستان برای اتومبیل ها پیشنهاد می شود تا عملکرد بهتری در جاده های برفی و یخ زده داشته باشد.

 

 

 

 

باتوجه به فیلمی که آماده شده و در این مقاله قرار گرفته است، می توانید شاهد مقایسه و تفاوت دو خودروی تویوتا RAV4 باشید که یکی از آنان لاستیک های تمام فصل دارد و دیگری از لاستیک های مخصوص زمستان بر روی چرخ های خود استفاده کرده و در زمین یخ زده هاکی مورد آزمایش قرار می گیرند که تفاوت های آنان به وضوح قابل درک است و جزییات بیشتر آن در فیلم فوق الذکر آمده است.

 

 

 

لیست محصولات به تفکیک برند

بازگشت به لیست

پست های مرتبط