دانستنی‌ها

معرفی پژو 206 وو بهترین تایر آن

پژو 206

در سال های نخست دهه ۱۹۹۰، پژو فرانسه برای جایگزینی خودروی محبوب ۲۰۵ خودروی کوچک و نیرومندی را به نام پژو ۲۰۶ به بازار معرفی کرد تا بتواند بازار فروش مدلهای ارزان تر را به دست آورد و بعد از آن تولید ۲۰۷ نیز در سال ۲۰۰۶ آغاز شد.شرکت ایران خودرو در ابتدا تولید خودروی ۲۰۵ را آغاز کرد ، ولی با محبوبیت خودروی ۲۰۶ تولید آن را متوقف و در سه ماهه دوم سال ۱۳۸۰، محصول ۲۰۶ را جایگزین کرد.

با تغییرات مختلف در تجهیزات این اتومبیل در اواخر سال ۱۳۸۴ پژو ۲۰۶ صندوقدار (پژو آریان) را نیز وارد بازار شد که به عنوان یک خودرو صندوقدار نقش خوبی را برای خانواده های پر جمعیت ایفا کرد. .تیپ بندی یک محصول با توجه به تغییرات در آپشن های آن صورت می گیرد که قدرت خرید و انتخاب محصول را آسان می کند.

لاستیک 206

لاستیک خودروی 206 در تمامی تیپ ها سایز 185/65/14 می باشد که امکان تعویض با برخی سایز های مشابه را دارد. در این مقاله قصد داریم سایز هایی که می توان جایگزین کرد را معرفی کرده و به بررسی انها بپردازیم.

 

 

ابتدا لازم است با مفهوم اعداد بالا آشنا شویم . 185 میزان پهنای لاستیک به میلیمتر و 65 نسبت منظر لاستیک و 14 سایز رینگ می باشد.

پژو 206 هم مانند بقیه  خودرو ها قابلیت تغییر اندازه تایر به منظور دستیابی به عملکرد بهتر و افزایش قابلیت فرمانپذیری و تعادل در سرعتهای بالا را دارد. در ارتباط با خودروی 206 به غیر از لاستیک فابریک دو سایز لاستیک دیگر نیز می توان برای این خودرو استفاده نمود, که نه تنها خودرو را از حالت استاندارد خارج نمی کند بلکه باعث افزایش کارایی خودرو نیز می شود. این سایز ها به ترتیب شامل:

195/60/14

205/60/14

این دو لاستیک به ترتیب 195 و 205 میلیمتر  پهنا دارند , که این مسئله باعث می شود تا لاستیک های فوق سطح تماس بیشتری با زمین داشته باشند, که در نتیجه باعث افزایش قابلیت فرمان پذیری و تعادل ماشین در سرعتهای بالا می شود ,  علاوه براینکه باعث زیبایی بیشتر 206 نیز می شود که این مساله کاملا سلیقه ای می باشد. پیشنهاد میهن تایر به مشتریان عزیز تعویض هر چهار چرخ به صورت همزمان و استفاده از سایز هماهنگ برای هر 4 چرخ می باشد. در صورت نیاز به مشاوره در خصوص تعویض لاستیک میتوانید در قسمت دیدگاه ها مطرح فرمایید یا با کارشناسان میهن تایر تماس حاصل فرمایید.

 

 

 

 

لیست محصولات به تفکیک برند

 

بازگشت به لیست

پست های مرتبط