دانستنی‌ها

معرفی نیسان ایکس تریل و تایر مناسب آن

نیسان (NISSAN)

نیسان شرکت خودروسازی ژاپنی و چندملیتی است، که دفتر مرکزی آن در شهر یوکوهاما ژاپن قرار دارد.

ریشه‌های تأسیس این شرکت به زمان راه‌اندازی شرکت خودروسازی داتسون بازمی‌گردد.

شرکت نیسان همانند تویوتا و هوندا که به ترتیب شرکت‌های لکسوس و آکورا را در آمریکای شمالی تأسیس کردند، اقدام به راه‌اندازی شرکت اینفینیتی نمود.

از سال ۱۹۹۹ شرکت رنو به یکی از سهام‌داران اصلی نیسان تبدیل شد، به‌طوری‌ که تا سال ۲۰۰۸ مالک ۴۴٪ درصد از سهام آن گردید، در مقابل هم‌اکنون نیسان نیز ۱۵٪ درصد از سهام رنو را در اختیار دارد.

در سال ۲۰۱۲ نیسان پس از شرکت‌های جنرال موتورز ، تویوتا ، گروه فولکس واگن ، گروه هیوندای موتور و فورد ، به‌عنوان ششمین خودروساز بزرگ جهان ، شناخته شد.

 

نیسان ایکس تریل

نیسان برندی است که مدتی قبل مجوز واردات به کشورمان را دریافت کرده است و قصد دارد تا با مدل محبوب X-TRAIL در دل ها جا باز کند. ظاهر با ابهت و زیبای نیسان ایکس تریل کاملا اصولی شکل گرفته است.

یکی از ویژگی های خوب طراحی نیسان ایکس تریل چراغ هایش میباشد؛ که کاملا حس قدرت را به بیننده منتقل می نماید.

نیسان ایکس تریل در ظاهر دارای ویژگی هایی مانند سقف پانورامایی، چراغ های روز روشن LED، لامپ های زنون و رینگ های 18 اینچی آلیاژ آلومینیومی است که ایکس تریل را بسیار جذاب، منحصر بفرد و شیدا ساخته است.

نیسان ایکس تریل به لطف مهندسی پیشرفته نیسان، سواری و هندلینگ بسیار سطح بالایی دارد و از طرفی هم کاملا مناسب کلاسش عمل میکند.

سواری نیسان ایکس تریل نرم و کاملا خانوادگی است. عملکرد سیستم تعلیق خوب و هماهنگ با طراحی شاسی مدرن نیسان ایکس تریل میباشد. در عین این عملکرد نرم، پایداری و مانورپذیری بسیار خوبی را شاهد هستیم.

نیسان ایکس تریل سیستم فرمان نرم، دقیق و هماهنگی دارد که فرمان پذیری خوب و هیجان انگیزی را رقم زده است و عملکرد خوب نیسان ایکس تریل در انتقال وزن و عبور از دایره پیچ ها را تضمین میکند.

نیسان ایکس تریل هم چنین از سیستم ترمز خوب و پرقدرتی بهره میبرد؛ که به راننده اطمینان حرکت با سرعت های بالا و انجام مانورهای سنگین را به راحتی میدهد.

لاستیک مناسب برای نیسان ایکس تریل

به عبارتی میتوان تایر خودرو  نیسان ایکس تریل را به شرح زیر معرفی نمود.

خودروهای نیسان ایکس تریل با رینگ سایز 18 اینچی و با لاستیک فابریک سایز 225/60/18 که میتوان از سایز پهن تر 235/60/18 و 245/60/18 نیز استفاده کرد.

در آخر پیشنهادات میهن تایر:

*** تا حد امکان از سایز فابریک تایر  نیسان ایکس تریل استفاده نمایید.

***در نسل جدید نیسان ایکس تریل از تکنولوژی سنسور نشانگر درجه باد  نیز استفاده شده است. لذا در هنگام تعویض لاستیک لازم است حتما به تعویض کار یاد آوری نمایید تا مانع از بروز خسارت گردد.

*** در صورت بروز هرگونه سوال و ابهام می توانید در زیر همین متن سوالات خود را مطرح فرمایید تا کارشناسان میهن تایر در اسرع وقت پاسخگوی شما باشند.

 

لیست محصولات به تفکیک برند

 

بازگشت به لیست

پست های مرتبط