دانستنی‌ها

معرفی نیسان جوک و لاستیک مناسب آن

نیسان (NISSAN)

نیسان شرکت خودروسازی ژاپنی و چندملیتی است، که دفتر مرکزی آن در شهر یوکوهاما ژاپن قرار دارد.

ریشه‌های تأسیس این شرکت به زمان راه‌اندازی شرکت خودروسازی داتسون بازمی‌گردد.

شرکت نیسان همانند تویوتا و هوندا که به ترتیب شرکت‌های لکسوس و آکورا را در آمریکای شمالی تأسیس کردند، اقدام به راه‌اندازی شرکت اینفینیتی نمود.

از سال ۱۹۹۹ شرکت رنو به یکی از سهام‌داران اصلی نیسان تبدیل شد، به‌طوری‌ که تا سال ۲۰۰۸ مالک ۴۴٪ درصد از سهام آن گردید، در مقابل هم‌اکنون نیسان نیز ۱۵٪ درصد از سهام رنو را در اختیار دارد.

در سال ۲۰۱۲ نیسان پس از شرکت‌های جنرال موتورز ، تویوتا ، گروه فولکس واگن ، گروه هیوندای موتور و فورد ، به‌عنوان ششمین خودروساز بزرگ جهان ، شناخته شد.

 

نیسان جوک

 

نیسان جوک یک کراس اوور ژاپنی است که نخستین بار در سال 2010 توسط کمپانی نیسان معرفی و عرضه شد.

نیسان جوک از سال 2016 توسط جهان نوین آریا در بازار کشورمان عرضه می‌شود.

نیسان جوک هم در بازارهای جهانی و هم در بازار کشورمان به عنوان خودرویی با طراحی عجیب شناخته می‌شود و طراحی بدنه آن به شکلی است که افراد با سلیقه‌های مختلف، نظرات مختلفی در مورد آن دارند.

نیسان جوک در نسخه‌های مختلفی عرضه می‌شود که سه نسخه از آن وارد بازار ایران شد شامل اسکای پک، پلاتینیوم و اسپرت. دو مدل اسکای پک از پیشرانه و قوای محرکه مشترکی بهره می‌برند و در تجهیزات با یکدیگر تفاوت دارند اما نسخه اسپرت از نظر قوای محرکه هم متفاوت است و موتور قدرتمندتری دارد.

نیسان جوک رقیبی برای خودروهای پژو 2008، تویوتا C-HR، رنو کپچر و سانگ یانگ تیوولی محسوب می‌شود.

نیسان جوک در حال حاضر با قیمت 245 میلیون تومان در نسخه اسپرت، 197 میلیون تومان در نسخه پلاتینیوم و 186 میلیون تومان در نسخه اسکای پک به فروش می‌رسد.

لاستیک مناسب برای نیسان جوک

به عبارتی میتوان تایر خودرو  نیسان جوک را به شرح زیر معرفی نمود.

خودروهای نیسان جوک با رینگ سایز 17 اینچی و با لاستیک فابریک سایز 215/55/17 که میتوان از سایز پهن تر 225/55/17 نیز استفاده کرد.

در آخر پیشنهادات میهن تایر:

*** تا حد امکان از سایز فابریک تایر نیسان جوک استفاده نمایید.

*** در صورت بروز هرگونه سوال و ابهام می توانید در زیر همین متن سوالات خود را مطرح فرمایید تا کارشناسان میهن تایر در اسرع وقت پاسخگوی شما باشند.

 

لیست محصولات به تفکیک برند

 

بازگشت به لیست

پست های مرتبط