دانستنی‌ها

معرفی هیوندای ولوستر و تایر مناسب آن

 

هیوندای  (Hyundai)

 هیوندای بزرگترین گروه صنعتی کشور کره جنوبی می باشد که مجموعه شرکتها و کارخانجات بزرگی است که توسط آقای چونگ جو یونگ در سال 1947 میلادی بنیان گذاری و تاسیس شد.شرکت هیوندای موتور هم‌اکنون دارای ۷ مرکز تحقیق و توسعه برای بازارهای بین‌المللی خود است. امروزه شرکت ها و کارخانه های زیادی در سراسر جهان تحت نام تجاری هیوندای همچون شرکت صنایع سنگین هیوندای (Hyundai Heavy Industry) در امر کشتی سازی به فعالیت های بزرگ اقتصادی مشغولند ،شرکت خودروسازی هیوندای موتور  (Hyundai Motor Company) که در سال 1967 شکل گرفت، شناخته شده ترین بخش این مجموعه است.

امروزه شرکت هیوندای موتور در بیش از 193 کشور جهان و توسط 6000 نماینده در سطح جهان، پنجمین قطب خودروسازی جهان است.

از جمله اسپورت ترین محصولات این شرکت می توان به هیوندای ولستر اشاره نمود.

 

 هیوندای ولوستر

HYUNDAI VELOSTER

هیوندای ولوستر یک خودرو کوپه کره‌ای است که در سال 2011 معرفی شد و تولید نسل اول آن تا سال 2017 ادامه پیدا کرد. ولوستر خودرو کاملا جدیدی محسوب می‌شد و از آنجا که 3 در داشت، مورد توجه قرار گرفت. هیوندای تبلیغات زیادی هم برای همین ویژگی انجام داد.

هیوندای ولوستر در سال 2014 توسط آسان موتور وارد بازار کشورمان شد و عرضه آن تا سال 2016 هم ادامه پیدا کرد. ولوستر باوجود ظاهر نسبتا عجیب و جدیدی که داشت، مورد استقبال قرار گرفت و فروش خوبی را تجربه کرد. این کره‌ای کوپه همچنان هم به عنوان خودرو محبوبی میان جوانان شناخته می‌شود.

 هیوندای ولوستر 4 ستاره ایمنی از موسسه EURONCAP دریافت کرده است.

لاستیک هیوندای ولوستر

ولوستر در دو مدل کم آپشن و فول آپشن ارایه شده است که به ترتیب با رینگ 17 و 18 اینچی ارایه شده است.

در رینگ سایز 17 از لاستیک سایز  215/45/17 استفاده شده است که بصورت فابریک از هانکوک K115 استفاده شده است. در صورتی که خواهان تعویض سایز هستید می توانید از سایز 225/45/17 استفاده کنید

در رینگ سایز 18 از لاستیک سایز 215/40/18 استفاده شده است که بصورت فابریک از هانکوک K115 استفاده شده است. در صورتی که خواهان تعویض سایز هستید می توانید از سایز 225/45/18 استفاده کنید.

 

 

در آخر پیشنهادات میهن تایر:

*** تا حد امکان از سایز فابریک تایر ولوستر  استفاده نمایید.

***در نسل جدید ولستر  از تکنولوژی سنسور نشانگر درجه باد  نیز استفاده شده است. لذا در هنگام تعویض لاستیک لازم است حتما به تعویض کار یاد آوری نمایید تا مانع از بروز خسارت گردد.

*** در صورت بروز هرگونه سوال و ابهام می توانید در زیر همین متن سوالات خود را مطرح فرمایید تا کارشناسان میهن تایر در اسرع وقت پاسخگوی شما باشند.

 

 

لیست محصولات به تفکیک برند

بازگشت به لیست

پست های مرتبط

یک فکر در & ldquo؛ معرفی هیوندای ولوستر و تایر مناسب آن & rdquo؛

  1. حامد گفت:

    سلام
    لاستیک میشلن برای ولستر موجوده؟

  2. سلام
    ممنون از توجهتون
    برای ولوستر سایز فابریک هانکوک موجوده ولی اگه تغییر سایز بدید میتونید از طریق لینک زیر خرید کنید.
    میشلن 225/45/18

نظرات بسته شده است