دانستنی‌ها

میشلن ، لاستیکی با تولید در چندین کشور

لاستیک میشلن

 لاستیک میشلن جزو برترین برند های لاستیک در دنیا میباشد که رقابت سختی با با برند برجستون که یکه تاز تولید لاستیک در دنیاست را دارد و به جرات می توان این غول تولید لاستیک را بعد از برجستون بزرگترین تولید کننده لاستیک نام برد.البته به انتخاب بعضی از کارشناسان این حوضه، از لحاظ فنی لاستیک میشلن یکه تاز میباشد و برند دیگری نمی تواند از لحاظ فنی از آن پیشی بگیرد.

پیدایش میشلن

 در 16ژانویه 1853 کودکی بنام آندره میشلن به دنیا آمد که مدتها بعد به عنوان یکی از مفاخر کشور فرانسه محسوب گردید . پدرش در كار چاپ و مادرش وارث يک كارخانه كائوچو بود و سرمايه آينده او را تأمين كرد.
آندره از آموزشگاه عالی فنی پاریس در رشته مهندسی صنعتی فارغ التحصیل شد. او درسال 1889 ودر 36 سالگی با همکاری برادرش ادوارد کارخانه‌ی تایر سازی میشلن را به نام خانوادگی خود بنیان نهادند و طی مدت زمان کوتاهی آن‌ها به بزرگ‌ ترین تولید کننده‌ی تایر برای انواع وسایل نقلیه در اروپا تبدیل شدند. میشلن بعدها به عنوان یکی از مفاخر کشور فرانسه محسوب گردید.
این کارخانه شروع به تولید تایر دوچرخه نمود از ابتدای شروع به کار این مجموعه صدها اختراع بنام این شرکت به ثبت رسیده است که مهم ترین آنها لاستیک رادیال است.

تولید میشلن در سایر کشورها

ابتدا میشلن در فرانسه تولید می شد اما وسعت کاری باعث شد تا این مجموعه به گسترش بازار خود در سطح بین المللی روی آورد به همین دلیل کارخانجاتی در کشورهای مختلف بنا کرده است . امروزه لاستیک میشلن علاوه بر فرانسه در کشورهای ایتالیا، اسپانیا ،آلمان ، لهستان ، انگلستان، مجارستان و چندین کشور دیگر تولید می گردد.

 

کیفیت میشلن تولیدی در سایر کشورها

آیا کیفیت محصولات کارخانجات تایر سازی در سایر کشورها همانند  کیفیت ساخت تایرهای ساخت کشور فرانسه است ؟

در پاسخ به این سئوال باید متذکر شویم که برند میشلن یک برند جهانی است بنابراین با پایین آوردن کیفیت محصولات خود در کشورهای مختلف اعتبار شرکت را زیر سوال نمیبرد و تمام تایرهای تولیدی میشلن در سراسر جهان تحت لیسانس و نظارت میشلن فرانسه تولید و عرضه میشود.

دلایل تفاوت قیمت تایر های تولیدی در کشور های مختلف

 تفاوت قیمت در سطح بازار به دلایل مختلف هزینه های تولید در کشور مبدا ، هزینه های بارگیری تا کشور مقصد ، فرهنگ اشتباه مشتریان برای بهتر دانستن میشلن فرانسه نسبت به میشلن تولیدی در کشورهای دیگر و …بستگی دارد.

در پایان اگر لاستیک میشلن را از مراکز معتبر و با تاریخ تولید به روزتر تهیه کردید مطمعنا با خیالی آسوده از رانندگی لذت خواهید برد.

کارشناسان میهن تایر آماده ارایه هر گونه مشاوره تلفنی و حضوری در مورد لاستیک خودرو میباشند.

 

لیست محصولات به تفکیک برند

 

 

بازگشت به لیست

پست های مرتبط