دانستنی‌ها

همکاری نکسن و پورشه

نکسن 

نکسن با لاستیک (UHP) عملکرد فوق بالا با طرح آج N’FERA RU1 به عنوان تامین کننده اصلی خودروی ماکان با شرکت پورشه به توافق رسید.

نکسن تایر ، تولید کننده پیشرو تایر در جهان ، اعلام کرد که تولید تایر تجهیزات اصلی (OE) را برای تولید کننده اتومبیل های اسپرت پورشه برای دومین بار آغاز کرده است. لاستیک انتخاب شده ، N’FERA RU1 ، برای SUV لوکس کامپکت پورشه ، Macan ، در اندازه های  101Y 235/55/19 و  103Y 255/50/19 عرضه می شود.

 

به عنوان یک لاستیک عملکرد فوق بالا که برای خودروهای اسپورت بهینه سازی شده ، N’FERA RU1 قبلاً برای SUV لوکس Cayenne به پورشه عرضه شده است. از نظر تجربه رانندگی اسپرت خودرو ، N’FERA RU1 دارای پایداری در پیچش و هندلینگ ورزشی بی نظیر برای رانندگی با سرعت بالا است. همچنین به فناوری 3D-Nano Grip مجهز شده است که توانایی ترمزگیری وسایل نقلیه اسپرت را در سرعت های بالا به حداکثر می رساند. 

N’FERA RU1 موفق به کسب 9 جایزه طراحی در اروپا ، آمریکا و آسیا از جمله جوایز Red Dot Design Awards 2017 و جایزه Good Design Japan شده است که برتری Nexen Tire در طراحی را اثبات می کند. تأمین لاستیک های OE کیفیت و استانداردهای بالای لاستیک نکسن را در ارائه لاستیک های بهینه شده برای خودروهای عملکرد بالا نشان می دهد.

نکسن تایر سالانه 42 میلیون لاستیک برای اتومبیل های سواری ، SUV و کامیون های سبک با استفاده از فناوری پیشرفته ، با یکنواختی ، کیفیت و برتری عالی در طراحی تولید می کند. نکسن تایر در حال حاضر تایرهای OE را به بیش از 20 سازنده جهانی خودرو در آمریکای شمالی و جنوبی ، آسیا و اروپا عرضه می کند.

منبع :http://www.nexentire.com/webzine/201609/en/content_01.php

بازگشت به لیست

پست های مرتبط