دانستنی‌ها

نکسن( لاستیک قرن آینده) next century tire

یکی از اولین تولید کنندگان لاستیک در کشور کره جنوبی کمپانی نکسن تایر میباشد. تایر نکسن( لاستیک قرن آینده) برندی کره‌ای می‌باشد که در زمینه تولید تایر و لاستیک فعالیت می‌کنید.
این شرکت در سال 1942  و با نام هیونگ ای شروع به کار نمود و در سال 1956 اولین تولید کننده تایر در کشور کره جنوبی نام گرفت . این کارخانه در منطقه جنوب شرق کره جنوبی در استان سانگ‌سان قرار دارد.
با گسترش فعالیت های هیونگ ای و راه یابی به بازارهای جهانی، این شرکت نام خود را به نکسن تغییر داد که این نام برگرفته از عبارت next century به معنای قرن بعدی  میباشد.
این کمپانی در سال 2005 شعبه آمریکایی خود را تاسیس نمود و در سال 2006 در کشور چین و در شهر گوانجو شعبه ای تاسیس نمود و به این ترتیب بازار خودرا از شرق تا غرب گسترش داد. نکسن در طول سال های مختلف با افزایش سطح کیفی محصولات خود و خدمات قابل توجه به مشتریان، سهم قابل توجهی از بازارهای جهانی را کسب نمود و نام وبرند خود را در میان معتبرترین برندهای تولیدکننده تایر جای داد.
همچنین تایر نکسن به عنوان لاستیک فابریک بسیاری از محصولات کارخانه‌های بزرگ خودروسازی از جمله شورولت، هیوندایی، کلیه محصولات کارخانه خودروسازی کیا، کرایسلر، فولکس واگن و … استفاده می‌شود که همین امر نشان دهنده‌ی کیفیت بالای تایر و لاستیک‌های نکسن می‌باشد.
این کمپانی تایرهای رودستون (Roadstone) و جی پلنت (J PLANET) را در زیرمجموعه خود تولید نمود و اکثر طرح گل های این برندها با نام یکسان روانه بازار می شود.

 

لیست محصولات به تفکیک برند

بازگشت به لیست

پست های مرتبط