لاستیک مکسس (2023) 265/60/18 مدل RAZR AT811 – یک حلقه

افزودن به علاقمندی ها
افزودن به علاقمندی ها

آیا این محصول را دوست داشتید؟ اکنون به موارد دلخواه اضافه کنید و محصول را دنبال کنید.

افزودن به علاقمندی ها
افزودن به علاقمندی ها
سوالی دارید؟ از کارشناسان میهن تایر بپرسید

2697 115 0914 (98+) شروع گفتگوی زنده

قیمت رقابتی

تضمین پائین ترین قیمت بازار

کیفیت تضمینی

محصولات ما با گارانتی معتبر هستند

حمل و نقل

ارسال در سریع ترین زمان با پست و تیپاکس

عودت کالا

7 روز مهلت لغو و دریافت وجه پرداختی

توضیحات

توسعه این شرکت تقریبا به سال ۱۹۶۷ در تایوان برمی گردد و به دلیل تولید لاستیک های دوچرخه و با عملکرد بالا بسیار شناخته شد ،لاستیک مکسس علاوه بر تولید لاستیک دوچرخه ، لاستیک موتور سیکلت ، خودرو سواری ، وانت ، کامیون ، خودروهای سنگین و کشاورزی تولید می کند که همگی از کیفیت فوق العاده ای برخوردار هستند. محصولات مکسس در مراکز فنی این شرکت و همچنین مراکز پیشرو آزمایش تایر در جهان کاملاً تست می گردد. ما با ارزیابی دقیق ، قبل از تولید هر نوع لاستیک جدید از پیشرفته ترین تجهیزات تولید و امکانات مهندسی در آنها استفاده می کنیم. کیفیت لاستیک مکسس سالهاست که در بین مردم مطرح می گردد و دلیل آن استفاده از متریال مرغوب و تکتولوژی روز دنیا می باشد.

مطمئنا که مکسس هم مانند دیگر شرکتها یک شبه به این جایگاه دست نیافته است. این شرکت در سال ۱۹۶۷ شروع به فعالیت کرد و شعار اصلی خودش را ارائه محصولات و خدمات با کیفیت قرار داد. همین تعهد است که این شرکت را به سمت استفاده از فناوری و توسعه در زمینه ی تولید لاستیک سوق داده است.

مکسس محصولاتی با کیفیت بالا را برای انواع خودروهای سواری ، کامیون های سبک و وانت ، دوچرخه ، موتور سیکلت ، ، تریلر ، خودروهای مراقبت های صنعتی و چمن زنی و …  ارائه می دهد و با توزیع آنها تقریباً در ۱۸۰ کشور ، فعالیت در آسیا ، اروپا و آمریکای شمالی و بیش از ۳۰،۰۰۰ کارمند یکی از بزرگترین و معتبرترین شرکتهای تولید لاستیک در جهان است.

کمپانی مکسس یکی از فعالان محیط زیست است که شعارش سیاره ی ما خانه ماست ، می باشد. این شرکت در این باره گفته: مسئولیت ما این است که اطمینان حاصل کنیم محصولاتی دوستدار محیط زیست را تولید کنیم و کمتر به زمین آسیب می رسانیم و این مستلزم استفاده از مواد تجدیدپذیر و باکیفیت است . مکسس با استفاده از فناوری های به روز در بخش های توسه و تحقیق خود ، برای تولید تایرهای Maxxis Green هم طراحی آج و هم مواد استفاده شده را مورد بررسی قرار داده است.

توضیحات تکمیلی

وزن 22 کیلوگرم
برند

مکسس

قطر

22.5

پهنا

315

فاق

80

نقد و بررسی‌ها

هنوز بررسی‌ای ثبت نشده است.

اولین کسی باشید که دیدگاهی می نویسد “لاستیک مکسس (2023) 265/60/18 مدل RAZR AT811 – یک حلقه”

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *