بهترین لاستیک برای وانت نیسان

بهترین لاستیک برای وانت نیسان

وانت نیسان یکی از محبوب ترین وانت های باری در ایران است که چندین دهه تولید شده و کماکان تولید میشود . قبل از این که به بهترین لاستیک برای وانت نیسان بپردازیم بیایید از تاریخچه نیسان شروع کنیم . نیسان در سال 49 توسط زامیاد وارد بازار شد با نام جونیور سپس در سال 65 شرکت زامیاد به سایپا 24 تعییز نام داد و در سال 77 به زامیاد 24 تعییر نام داد . نیسان کنونی نسل سوم نیسان جونیور هست که سایز محور جلو با محور عقب متفاوت است . سایز لاستیک فابریک نیسان برای محور جلو 700R16 و سایز فابریک محور عقب 750R16 میباشد.

بهترین لاستیک برای وانت نیسان

سایز لاستیک وانت نیسان

همانطور که در بالا اشاره شد سایز لاستیک فابریک نیسان برای محور جلو 700R16 و سایز فابریک محور عقب 750R16 میباشد ولی برخی از رانندگان هر دو محور را 800 قرار میدهند که نسبت به نیاز و نوع باربری متفاوت است . سایز لاستیک متفاوت در نیسان و خودرو های دیگر در مصرف سوخت تاثیر گذار هستند برای مثال اگر از سایز های پهن تر استفاده شود مصرف سوخت نیز افزایش پیدا میکند . برای وانت نیسان لاستیک تیوبلس توصیه میشود زیرا که توان آنها در تناژ بالا و دوام آنها بسیار بالا تر از لاستیک های تیوبی هستند که سایز لاستیک های تیوبلس برای محور جلو 215/75/17.5 و برای محور عقب 235/75/17.5 میباشند که ما این سایز را توصیه میکنیم میتوانید از لاستیک های پهن تر هم استفاده کنید .

 

بهترین لاستیک برای وانت نیسان

شرکت های بسیاری وجود دارند که لاستیک تولید میکنند ولی ما میخواهیم در این مقاله بررسی کنیم کدام شرکت برای نیسان مناسب هست . البته ممکن است زمانی که شما این مقاله را مطالعه میکنید شرکت بهتری وجود داشته باشد ولی ما میخواهیم با زمان حال مقایسه کنیم . برای مثال چندین سال پیش گلدستون بهترین انتخاب بود چرا که تنها شرکتی بود که خط تولید بروز و جدیدی داشت برای سای رینگ 16 ولی خب شرکت های دیگر ثابت ننشتند امروزه خط تولید انها چه بسا از گلدستون بهتر است . سایت میهن تایر برند لند اسپایدر را برای شما پیشنهاد میکند چرا که با قیمت بسیار مناسب و مواد بروز  و مدرن در  لاستیک در تناژ های بالا دوام بیشتری دارد .

 

پیشنهاد ما برای شما

لاستیک لند اسپایدر