دانستنی‌ها

معرفی T8 KMC و تایر مناسب آن

T8 KMC

شرکت کرمان موتور چند سالی هست که محصولات کمپانی جک را مونتاژ و به بازار ارائه می کنند، در سال ۱۳۹۹ این شرکت تصمیم به ارائه محصولی گرفت که توانایی رقابت با خودرو فوتون تونلند ایران خودرو و آمیکو آسنا را داشته باشد. خودروی که از نظر قیمتی توانایی رقابت با محصولاتی مانند هایلوکس کارکرده را داشته باشد اما صفر کیلومتر باشد.
در همین راستا کرمان موتور از خودروی جک T8 در سال ۹۹ رونمایی کرد.

مشخصات ظاهری KMC

خودروی کی ام سی تی 8  در طراحی بدنه از خودروی فورد رنجر الهام گرفته است. چینی ها در سال های اخیر بسیار تلاش کرده اند تا طراحی محصولاتشان را به خودرو های آمریکایی و اروپایی نزدیک کنند و این تلاش در خودرو KMC T8 کاملا مشخص است.


ابعاد بزرگ ،گلگیر های عضلانی ،فلاپ های مشکی و بر آمده و رینگ های رخ تراش و سایز 18  از نقاط قوت این خودرو میباشند.
طراحی درب عقب محفظه بار ساده بوده و از وزن بالایی برخوردار میباشد که شاید بهتر بود کمپانی سازنده برای سهولت در باز و بسته شدن آن یک جک در نظر میگرفت.

نمای داخلی :

نمای داخلی خودروی KMC (جک T8) کاملا برعکس نمای بیرونی آن میباشد و دارای هیچ هیجانی در طراحی آن نیست.
در قسمت تریم رودری‌ها، شاهد یک طراحی بسیار ساده و کسل کننده هستیم.ابعاد صندلی های جلو کمی کوچک به نظر میرسد اما در پیچ ها حمایت مناسبی از راننده میکنند.کوچک بودن صندلی های جلو فضای نسبتا مناسبی را به سرنشینان عقب خودرو داده است.طراحی داشبورد نسبتا اسپرت است ولی خیلی به روز نیست،استفاده از یک مانیتور لمسی بزرگ از آپشن های چشم گیر داخل کابین به حساب می آید.

خودروی KMC T8 از یک موتور توربوشارژ ۴ سیلندر ۱۶ سوپاپه با حجم موتور ۱۹۹۷ سی سی با توان تولید ۱۷۴ اسب بخار و یک گیربکس ۶ سرعته دستی بهره می برد. حداکثر سرعت این پیکاپ کرمان موتور ۱۵۰ کیلومتر در ساعت میباشد . وزن تقریبی آن ۱۹۶۵ کیلوگرم و حجم باک آن ۷۶ لیتر میباشد.

لاستیک مناسب KMC :

کرمان موتور بر روی این خودرو از لاستیک کویر سایز 265/60/18 استفاده میکند که پیشنهاد میهن تایر برای کارایی بهتر استفاده از لاستیکهای کره ای اعم از نکسن ، کومهو ، هانکوک و… می باشد.

بازگشت به لیست

پست های مرتبط