دانستنی‌ها

تایر بوگاتی شیرون

لاستیک بوگاتی شیرون

بوگاتی شیرون با لاستیک های MICHELIN Pilot Sport Cup 2 پس از رسیدن به سرعت تأیید شده به طور مستقل 304.773 مایل در ساعت (490.484 کیلومتر در ساعت) به اولین اتومبیل نزدیک به تولید در جهان تبدیل شده است که از سد 300 مایل در ساعت عبور می کند.

لاستیک های MICHELIN Pilot Sport Cup 2 استفاده شده برای این رکورد بسیار شبیه به لاستیک های معمولی OE بودند. آنها با علامت “BG” شناخته می شوند ، به این معنی که فقط در بوگاتی قابل نصب هستند و مجاز به استفاده در خیابان هستند . تنها تفاوت در این است که تسمه های لاستیک لاستیک مورد استفاده در شیرون رکوردشکن تقویت شده است .

در طول توسعه تایرهای Pilot Sport Cup 2 که به طور خاص برای بوگاتی شیرون طراحی شده بودند ، میشلن از مرکز فناوری خود در لادوکس فرانسه و سایت خود در شارلوت SC ، ایالات متحده که در آن از ماشین آلات تخصصی برای انجام آزمایش های شدید در لاستیک ها بهره می برد, استفاده کرد.

به منظور آزمایش لاستیک ها در سرعت های فوق العاده ای که بوگاتی شیرون توانایی آن را دارد ، میشلن از دستگاه آزمایشی استفاده کرده است که برای آزمایش لاستیک های نصب شده در شاتل فضایی طراحی شده است و می تواند تا 510 کیلومتر در ساعت را آزمایش کند.

برای این وسیله نقلیه استثنایی ، مهندسان میشلن و بوگاتی در زمینه توسعه مشترک لاستیک و شاسی همکاری کرده و از بهترین استفاده از طرحهای پوشش ، مواد و جدیدترین تکنیک های تولید استفاده کرده اند. این تولید همزمان تایر و اتومبیل باعث شده تا سطح بهینه عملکرد تایر برای بوگاتی شیرون را به ارمغان بیاورد.

لاستیک های MICHELIN Pilot Sport Cup 2 علاوه بر قابلیت استثنایی سرعت و سطح ایمنی بالایی که دارند ، به راحتی ماشین در جاده نیز کمک می کنند تا دارندگان بوگاتی شیرون بتوانند از این ابرخودرو معتبر در هر شرایط رانندگی لذت ببرند.

MICHELIN Pilot Sport Cup 2

سایز لاستیک های جلو :  285/30R20  99y

سایز لاستیک های عقب:  355/25R21 107Y

بازگشت به لیست

پست های مرتبط