دانستنی‌ها

معرفی ام وی ام X33 و X33s وتایر آن

شرکت چری

این شرکت در 1997 تاسیس گردید.محصولات چری در چین  در سه کارخانه تولید خودرو در شهرهای Wuhu، Dalian و Ordos تولید می شوند.چری تا سال ۲۰۱۳ در ۸,۷۶۹ مورد برای ثبت اختراع اقدام کرد که موفق به ثبت  مالکیت ۶,۱۵۳ اختراع شده است، که در این مورد در رتبه اول در میان خودروسازان هموطن خود قرار دارد. شرکت چری هدف “نوآوری مستقل، کلاس جهانی و منفعت به سود بشر” را دنبال می کند تا با حفظ فرهنگ نوآوری و سخت کوشی، تلاش کند تا به هدف استراتژیک بزرگتر خود “تبدیل شدن به رقیب برندهای بین المللی با محصولات ممتاز تا سال ۲۰۲۰” دست پیدا کند.

شرکت مدیران خودرو

 شرکت صنایع خودروسازی مدیران (“MVM “، مدیران خودرو) با هدف تولید، واردات و صادرات انواع خودروهای سبک و سنگین و همچنین تحقیق و توسعه در زمینه  خودرو و صنعت خودروسازی در سال ۱۳۸۱ در منطقه ویژه اقتصادی ارگ جدید بم راه اندازی شد. شرکت مدیران خودرو که بصورت شرکت مشترک با شرکت چری چین اداره می شود، تحت حمایت های آن شرکت به یک خودروساز قدرتمند تبدیل شده است و به موفقیت های چشمگیری دست یافته است.این کارخانه در منطقه ویژه اقتصادی ارگ جدید بم می باشد.از جمله خودروهایی که با برند ام وی ام  وارد بازار ایران گردیده میتوان به خودرو MVM X33 , MVM X22 اشاره کرد.

MVM X33

این  خودرو در سال ۲۰۰۵  به نام چری تیگو (Chery Tiggo)  معرفی شد که در دسته شاسی بلندهای کوچک جای می گرفت . در سال 1389 این خودرو توسط توسط مدیران خودرو به بازار ایران راه یافت . خودرویی شاسی بلند با قیمت مناسب علی رغم کیفیت نسبتا پایین به علن نبود بازار رقابتی در این رنج قیمت که فروش خوبی را تجربه کرد.از ایرادات این خودرو میتوان  کیفیت ساخت خیلی پایین – پیشرانه ضعیف – نفوذ صدا به داخل کابین را نام برد. بازه عرضه این خودرو 1389 تا 1393 می باشد

این خودرو با رینگ سایز 16 و سایز لاستیک فابریک  215/65/16 ارایه شده است که می توان از سایز های 225/70/16 و  235/60/16  نیز استفاده کرد.

X33s 

ایکس33 جدید نسبت به نسل قبلی خود از طراحی ظاهری زیباتر و خشن تری سود می‌برد، که این امر باعث استقبال بیشتری از این محصول درقیاس با  نسل پیشین خود در مدت زمان یک ساله شود. در مدل اسپرت این خودرو ، سقف به رنگ مشکی ایجاد شده است.چراغ ها کشیده تر و با ترکیبی از چراغ های روز طراحی شده و همچنین چراغ های مه شکن نیز تغییر کرده اند در داخل، کابین کمی به روزتر از نسخه ی قبل شده اما از نظر ایمنی هیچ تفاوتی با نسخه ی قبلی ندارد.

موتور 2 لیتری 24 سیلندر با قدرت 139 اسب بخار در 5750 دور در دقیقه قدرت را به جلو انتقال میدهد و قادر است خودرو را تا حداکثر سرعت 175 کیلومتر در ساعت پیش ببرد.

از معایب این خودرو مصرف بالای سوخت و عایق بندی نامناسب آن است به طوری که صدای موتور آزاردهنده برای سرنشینان میباشد همچنین موتور نه چندان قوی و وزن نسبتاً زیاد آن باعث عملکرد نامطلوب می شود.

این خودرو با رینگ سایز 17 و سایز لاستیک فابریک 215/65/17 ارایه شده است که می توان از سایز های 225/60/17 و 225/65/17 نیز استفاده کرد.

درآخر پیشنهادات میهن تایر:

*** تا حد امکان از سایز فابریک لاستیکها استفاده نمایید.

*** لاستیک های ساخت کره (هانکوک – کومهو – رودستون – نکسن ) به علت نرمیت مناسب برای این خودروها توصیه میشوند.

*** در صورت بروز هرگونه سوال و ابهام می توانید در زیر همین متن سوالات خود را مطرح فرمایید تا کارشناسان میهن تایر در اسرع وقت پاسخگوی شما باشند.

لیست محصولات به تفکیک برند

بازگشت به لیست

پست های مرتبط