میهن تایر | فروش آنلاین انواع لاستیک (تایر) ایرانی و خارجی با گارانتی
تماس از ساعت 8:30 الی 20:30 ←  09141152697 - 09141152379
   میهن تایر | فروش آنلاین انواع لاستیک (تایر) ایرانی و خارجی با گارانتی

دانستنی‌ها

دانستنی‌ها

درباره رینگ اسپورت بیشتربدانیم

 

برای هرچه زیباتر نشان دادن خودرو میتوان از رینگ اسپورت استفاده نمود.رینگ ها علاوه بر افزایش زیبایی در بسیاری از موارد باعث افزایش هندلینگ خودرو  و کاهش مصرف سوخت، و بهبود کیفیت سواری خودرو شده اند.

رینگ ها به تناسب دهه های ۷۰ و۸۰ مجهز به قالپاق بوده اند که طراحی آنها ساده تر از رینگ های امروزی بوده است.باپیشرفت تکنولوژی و صنعت خودرو شرکت های رینگ سازی سعی کردند تا همگام با دیگر بخش ها پیشرفت کنند.همین موضوع باعث شد تا رینگ های اسپرتی امروزی جایگزین رینگ های آهنی شود.

وزن کم، طراحی زیبا و عریض بودن رینگ توانست جلوه بیشتری به خودرو بدهد و مورد استقبال دیگر شرکت های خودروسازی قرار گرفت

مواد تشکیل دهنده قالب رینگ های اسپرت استاندارد از آلومینویم و آلیاژ ساخته می شود.در موارد خاص نیز جنس تشکیل دهنده رینگ ها تغییر می کند.

رینگهای منیزیمی:

در ساخت رینگ خودروهای فرمول یک از منیزیوم استفاده می شود.ویژگی این رینگ ها وزن بسیار کم و مقاومت بسیار بالایشان است.گرانقیمت بودن رینگ های منیزیومی دلیل اصلی عدم عمومی شدن استفاده از این رینگ ها است.

رینگ های فورچ کاری شده:

 این  نوع رینگها ،رینگ هایی هستند که از نوعی آلومینیوم سبک شده تهیه شده اند. این رینگ ها با جدیدترین تکنولوژی ها ساخته می شوند و مقاوت بیشتر و وزن کمتری نسبت به رینگ های اسپرت استاندارد دارند.

برخی رینگ ها به صورت یک تکه ساخته می شوند و برخی دیگر نیز به صورت پرس و دوتکه ساخته می شوند.بسیاری از رینگ ها نیز به صورت پنچ پیچ ساخته می شوند، همانند رینگ های ۵پره برابوس و ۵پره ب ام و.برخی دیگر از رینگ ها نیز که کمتر مورد استفاده قرار می گیرند دارای چهار یا ۸پیچ هستند.همانند رینگ OZ مورد نظر که دارای ۸جای پیچ است که در اصل به صورت چهارپیچ نصب می شوند.

بهترین رینگ ها:

در بازار رینگ های اسپرت در درجه بندی های مختلفی ارایه میشوند.رینگ های اسپرت درجه یک غالباً ساخت کشورهای ایتالیا، انگلیس،ژاپن و آمریکا است.در مسابقات فرمول یک از بهترین رینگ ها استفاده می شود.زیرا شرکت های سازنده رینگ و لاستیک می توانند در این مسابقات مهم آخرین تکنولوژی ها و دستاوردهای خود را به نمایش بگذارند.دوشرکت معتبر و معروف در این زمینه شرکت O.Z و Enki ژاپن است.

محل درج مشخصات رینگها:

برروی لاستیک ها مشخصات آنها حک شده است. اما برای آنکه مشخصات کلی نظیر اندازه، قطر رینگ و فاصله پیچ ها را برروی رینگ ها متوجه شوید، باید به پشت رینگ مراجعه کنید.درپشت رینگ ها اعداد و حروفی حک شده است که تمام مشخصات رینگ را نشان می دهد.

انتخاب رینگ اسپرت به همان اندازه مهم است که برای خودرویتان از لاستیک های مناسب استفاده می کنید.

انتخاب نامناسب رینگ اسپرت برای خودرویتان باعث افزایش اصطکاک لاستیک ها، بوجود آمد نقص فنی در سیستم جلوبندی و به سروصدا افتادن کابین شود.

 

لیست محصولات به تفکیک برند

بازگشت به لیست

پست های مرتبط

تبریـــز، دروازه تهران پایین‌تر از سه‌راهی ولی‌عصر، جنب پل عابر ،بازرگانی لاستیک میلانی
شماره‌های تماس: 041۳۳۳۳۱۰۲۸ و 041۳۳۳۱۴۴۸۳ و 041۳۳۳۱۴۴۸۴
شماره همراه: ۰۹۱۴۱۱۵۲۳۷۹ و ۰۹۱۴۱۱۵۲۶۹۷

ساعت کاری فروشگاه:
۱- روزهای شنبه تا پنجشنبه از ساعت ۰8:30 الی 20:30

قیمت ها بر اساس یک جفت میباشد! لطفا در هنگام خرید دقت بفرمایید با تشکر

اینستاگرام تلگرام
نوار کناری
پاسخ به سوالاتتان در واتس آپ
فروشگاه
0 مورد سبد خرید
حساب من