دانستنی‌ها

معرفی رنو فلوئنس و تایر مناسب آن

رنو( Renault)

رنو، (به فرانسوی : Renault) شرکت خودروسازی فرانسوی است، که در زمینه طراحی، ساخت و توزیع کلاس‌های مختلف خودرو، وسایل نقلیه تجاری، کامیون،تریلر، تراکتور، اتوریل، اتوبوس و خودروهای برقی فعالیت می‌نماید.

دفتر مرکزی رنو در شهر بولوین بیانکور، فرانسه قرار دارد.

شرکت رنو در سال ۲۰۱۱ پس از گروه فولکس واگن و پژو سیتروئن به‌عنوان سومین خودروساز اروپا شناخته شد. این شرکت هم‌اکنون در رتبه نهم از بزرگترین شرکت‌های خودروسازی جهان قرار دارد.

رنو فلوئنس

 

رنو فلوئنس (Renault Fluence) یک خودروی خانوادگی سدان است که از سال ۲۰۰۹ توسط شرکت رنو طراحی و تولید شده است.

رنو فلوئنس یک خودروی موتور جلوی تک دیفرانسیل است که بر پایه پلتفرم C که به صورت مشترک توسط رنو و نیسان ساخته شده تولید می شود.

رنو فلوئنس در ابتدا با دو موتور بنزینی به خریداران پیشنهاد شد.

موتور بنزینی رنو فلوئنس ۱۶۰۰ سی سی با توان تولید ۱۱۰ اسب بخار قدرت است.

موتور بنزینی رنو فلوئنس ۲۰۰۰ سی سی با توان توالید ۱۴۰ اسب بار قدرت که جعبه دنده CVT به صورت انتخابی با آن قابل عرضه است.

شرکت رنو این محصول خودرو را با موتور دیزلی هم به بازار ارائه داد.

رنو فلوئنس از یک موتور ۱.۵ لیتری dCi بهره می برد که بسته به مدل خریداری شده توان تولید ۸۵، ۹۰، ۱۰۵ و ۱۱۰ اسب بخار قدرت را داشتند.

به طور کلی جذابیت ظاهری رنو فلوئنیس در کنار شاسی قوی، طراحی خارجی اسپورت، کابین راحت و استفاده از تکنولوژی های روز از جمله نقاط قوت این محصول رنو به حساب می آیند.

رنو فلوئنس در هنگام عرضه از فناوری های زیادی برای افزایش راحتی و ایمنی خودرو برخوردار بود.

شاسی رنو فلوئنس و استفاده از سیستم تعلیق مناسب که به خوبی صدا و لرزش های وارد به خودرو را مهر می کرد حس راحتی و لذت رانندگی را به سرنشنینان و راننده هدیه می داد.

 

 

 

رنو فلوئنس توسط نگین خودرو به بازار خودرویی کشورمان نیز وارد شد و از زمان ورود توانست توجه مشتریان را به خود جلب کند.

رنو فلوئنس، سدان محبوب رنو در ایران با مدل های ۲۰۱۵ و ۲۰۱۶ و در سه تیپ دستی، اتوماتیک نیمه فول و اتوماتیک فول عرضه شد که همه آن‌ها از موتور ۲ لیتری ۱۴۳ اسب بخاری بهره می‌برند.

مدل دنده ای رنو فلوئنس عرضه شده در ایران نیز به دلیل کیفیت بالای قطعات و استهلاک پایین مورد استقبال خریداران قرار گرفت.

هماهنگی بالای گیربکس شش سرعته دستی رنو فلوئنس با موتور دو لیتری ۱۴۳ اسب بخاری آن قدرت و شتاب خوبی را در اختیار راننده قرار می دهد.

 

لاستیک مناسب برای رنو فلوئنس

به عبارتی میتوان تایر خودرو رنو فلوئنس را به شرح زیر معرفی نمود.

خودروهای رنو فلوئنس  با رینگ سایز 16 اینچی و با لاستیک فابریک سایز 205/60/16 که میتوان از سایز پهن تر 215/60/16 نیز استفاده کرد.

در آخر پیشنهادات میهن تایر:

*** تا حد امکان از سایز فابریک تایر رنو فلوئنس  استفاده نمایید.

*** در صورت بروز هرگونه سوال و ابهام می توانید در زیر همین متن سوالات خود را مطرح فرمایید تا کارشناسان میهن تایر در اسرع وقت پاسخگوی شما باشند.

لیست محصولات به تفکیک برند

 

بازگشت به لیست

پست های مرتبط