دانستنی‌ها

معرفی نیسان ماکسیما و تایر مناسب ماکسیما

 نیسان ماکسیما

NISSAN MAXIMA

نیسان ماکسیما یک سدان سایز متوسط ژاپنی است که نخستین بار در سال 1980 میلادی پا به عرصه وجود نهاد و تا به امروز 8 نسل از آن توسط کمپانی ژاپنی نیسان وارد بازار شده است. 

نیسان ماکسیما مورد نظر ما، نسل چهارم آن است که توسط پارس خودرو به تولید می‌رسید. 

نسل چهارم ماکسیما در سال 1999 میلادی معرفی و از سال 2000 وارد بازارهای جهانی شد. یکی از بهترین اتفاقات صنعت خودروسازی ایران در چند دهه اخیر را می‌توان تولید و عرضه ماکسیما در کشور توسط پارس خودرو دانست.

ماکسیما در ایران

پارس خودرو از سال 1381 یعنی تنها پس از گذشت چند سال از عرضه در بازار جهانی، خط تولید ماکسیما را راه‌اندازی کرد و آن را به عنوان یکی از معدود خودروهای لوکس آن زمان عرضه نمود.

در آن سال‌ها بازار خودروهای لوکس چندان داغ نبود و اگر هم کسی به دنبال خرید یک خودرو گران قیمت بود، باید از میان چند گزینه محدود در بازار انتخاب می‌کرد.

به همین دلیل می‌توان اتفاق رقم زده شده توسط پارس خودرو را یک ریسک بزرگ دانست چراکه ممکن بود بازار ایران ظرفیت‌های لازم برای چنین خودرویی را نداشته باشد.

اما عرضه ماکسیما آغازگر مسیر موفقیت خودروهای لوکس در ایران بود به طوری که ماکسیما به یکی از محبوب‌ترین خودروهای کشور تبدیل شد. 

ماکسیما برای چند سال در ایران فرمان‌روایی می‌کرد اما با ورود رقبایی چون هیوندای سوناتا، هیوندای آزرا و تویوتا کمری، ماکسیما بخشی از بازار خود را از دست داد ولی باز هم تولید آن تا سال 1391 ادامه پیدا کرد. 

همین چهره جذاب، یکی از دلایل موفقیت ماکسیما در بازار کشورمان بود چراکه کمتر خودرویی با این طراحی و چنین قیمتی وجود داشت. به علاوه ماکسیما از قوای محرکه قدرتمندی بهره می‌برد و قابلیت اعتماد بالایی داشت.

ماکسیما با بهره گیری از این موتور، شتاب و عملکرد خوبی ارائه می‌دهد و به همین دلیل در کنار سواری نرمی که ارائه می‌دهد، به عنوان یکی از بهترین خودروهای موجود در ایران برای مسیرهای طولانی محسوب می‌شد.

ماکسیما باوجود اینکه قدرت نسبتا زیادی را در اختیار شما قرار می‌دهد، از نظر قابلیت اعتماد هم عملکرد خوبی دارد و کمتر شما را به دردسر می‌اندازد. 

لاستیک مناسب برای نیسان ماکسیما

به عبارتی میتوان تایر خودرو  نیسان ماکسیما را به شرح زیر معرفی نمود.

خودروهای نیسان ماکسیما با رینگ سایز 16 اینچی و با لاستیک فابریک سایز 215/55/16 که میتوان از سایز پهن تر 225/55/16 و نیز میتوان از سایز بلندتر 215/60/16 نیز استفاده کرد.

رینگ فابریک سایز 16 نیسان ماکسیما

برای خرید رینگ فابریک ماکسیما میتوانید از لینک زیر استفاده نمایید.

لینک رینگ فابریک ماکسیما

در آخر پیشنهادات میهن تایر:

*** تا حد امکان از سایز فابریک لاستیکها استفاده نمایید.

*** در صورت بروز هرگونه سوال و ابهام می توانید در زیر همین متن سوالات خود را مطرح فرمایید تا کارشناسان میهن تایر در اسرع وقت پاسخگوی شما باشند.

 

 

لیست محصولات به تفکیک برند

بازگشت به لیست

پست های مرتبط