دانستنی‌ها

معرفیMVM315 -MVM X22 وتایر آنها

شرکت چری

این شرکت در 1997 تاسیس گردید.محصولات چری در چین  درسه کارخانه تولید خودرو در شهرهای Wuhu، Dalian و Ordos تولید می شوند.چری تا سال ۲۰۱۳ در ۸,۷۶۹ مورد برای ثبت اختراع اقدام کرد که موفق به ثبت  مالکیت ۶,۱۵۳ اختراع شده است، که در این مورد در رتبه اول در میان خودروسازان هموطن خود قرار دارد.شرکت چری هدف “نوآوری مستقل، کلاس جهانی و منفعت به سود بشر” را دنبال می کند تا با حفظ فرهنگ نوآوری و سخت کوشی، تلاش کند تا به هدف استراتژیک بزرگتر خود “تبدیل شدن به رقیب برندهای بین المللی با محصولات ممتاز تا سال ۲۰۲۰” دست پیدا کند.

شرکت مدیران خودرو

 شرکت صنایع خودروسازی مدیران (“MVM “، مدیران خودرو) با هدف تولید، واردات و صادرات انواع خودروهای سبک و سنگین و همچنین تحقیق و توسعه در زمینه  خودرو و صنعت خودروسازی در سال ۱۳۸۱ در منطقه ویژه اقتصادی ارگ جدید بم راه اندازی شد. شرکت مدیران خودرو که بصورت شرکت مشترک با شرکت چری چین اداره می شود، تحت حمایت های آن شرکت به یک خودروساز قدرتمند تبدیل شده است و به موفقیت های چشمگیری دست یافته است.این کارخانه در منطقه ویژه اقتصادی ارگ جدید بم می باشد.از جمله خودروهایی که با برند ام وی ام  وارد بازار ایران گردیده میتوان به خودرو MVM X33 , MVM X22 اشاره کرد.

MVM X22

خودرو کراس اوور چینی که با اسامی MVM X22 – تیگو X3 – تیگو2 نیز نام برده می شود از سال 1395 وارد ایران شده است

این خودرو با طراحی منحصربفرد و جذاب با بهره گیری از پیشرانه مجهز به تکنولوژی VVT و استفاده از دو گیربکس 5 دنده دستی یا 4 سرعته اتوماتیک، که جزء 10 موتور برتر چین به حساب می آید، با طیفی از امکانات رفاهی قابل توجه مورد استقبال عمومی بازار مصرف قرار گرفته است.

X22 دارای طول ۴۲۰۰ میلی‌متر، عرض ۱۷۶۰ میلی‌متر، ارتفاع 1570 میلی‌متر و فاصله بین محورها 2555 میلی‌متر میباشد
ام وی ام ایکس22 به یک پیشرانه 1.5 لیتری (1497 سی سی) 16 سوپاپه مجهز شده که حداکثر توان خروجی آن در دور موتور 6000rpm برابر با 105 اسب بخار بوده و نهایت گشتاور حاصل نیز معادل 135 نیوتن‌متر است که در دور موتور 2750 در اختیار راننده قرار خواهد گرفت.

در این خودرو از رینگهایی با سایز 16 و سایز لاستیک فابریک205/55/16   استفاده شده که میتوان از سایز 215/55/16  استفاده نمود.

MVM 315

این خودرو از سال 1391 تحت نام «ام وی ام 315» به بازار ایران ارائه شد و در سال ۱۳۹۴ نیز نسخه فیس لیفت آن را به بازار ایران عرضه نمود.

در ابتدا  MVM 315 را در دو کلاس بدنه هاچبک و سدان به بازار ایران تحویل می‌داد، اما اکنون تنها هاچبک mvm 315 در بازار ایران عرضه می شود

MVM 315 SPORT

در گذشته، MVM 315 فیس لیفت در قالب عناوینی نظیر: نسخه نیو، نیو اسپرت، نیواسپرت لاکچری و نیواسپرت اکسلنت به بازار عرضه می شد که البته امروزه تنها نسخه فول آپشن آن یعنی مدل نیواسپرت اکسلنت توسط مدیران خودرو به فروش می‌رسد.

در این خودرو از رینگهایی با سایز 15 و سایز لاستیک فابریک  185/60/15  استفاده شده که میتوان از سایز  195/60/15 استفاده نمود.

درآخر پیشنهادات میهن تایر:

*** تا حد امکان از سایز فابریک لاستیکها استفاده نمایید.

*** لاستیک های ساخت کره (هانکوک – کومهو – رودستون – نکسن ) به علت نرمیت مناسب برای این خودروها توصیه میشوند.

*** در صورت بروز هرگونه سوال و ابهام می توانید در زیر همین متن سوالات خود را مطرح فرمایید تا کارشناسان میهن تایر در اسرع وقت پاسخگوی شما باشند.

 

لیست محصولات به تفکیک برند

بازگشت به لیست

پست های مرتبط