دانستنی‌ها

معرفی MVM530 و MVM550 وتایر مناسب آنها

شرکت چری

این شرکت در 1997 تاسیس گردید.محصولات چری در چین  درسه کارخانه تولید خودرو در شهرهای Wuhu، Dalian و Ordos تولید می شوند.چری تا سال ۲۰۱۳ در ۸,۷۶۹ مورد برای ثبت اختراع اقدام کرد که موفق به ثبت  مالکیت ۶,۱۵۳ اختراع شده است، که در این مورد در رتبه اول در میان خودروسازان هموطن خود قرار دارد.شرکت چری هدف “نوآوری مستقل، کلاس جهانی و منفعت به سود بشر” را دنبال می کند تا با حفظ فرهنگ نوآوری و سخت کوشی، تلاش کند تا به هدف استراتژیک بزرگتر خود “تبدیل شدن به رقیب برندهای بین المللی با محصولات ممتاز تا سال ۲۰۲۰” دست پیدا کند.

شرکت مدیران خودرو

 شرکت صنایع خودروسازی مدیران (“MVM “، مدیران خودرو) با هدف تولید، واردات و صادرات انواع خودروهای سبک و سنگین و همچنین تحقیق و توسعه در زمینه  خودرو و صنعت خودروسازی در سال ۱۳۸۱ در منطقه ویژه اقتصادی ارگ جدید بم راه اندازی شد. شرکت مدیران خودرو که بصورت شرکت مشترک با شرکت چری چین اداره می شود، تحت حمایت های آن شرکت به یک خودروساز قدرتمند تبدیل شده است و به موفقیت های چشمگیری دست یافته است.این کارخانه در منطقه ویژه اقتصادی ارگ جدید بم می باشد.از جمله خودروهایی که با برند ام وی ام  وارد بازار ایران گردیده میتوان به خودرو MVM530 , MVM 550 اشاره کرد.

MVM 530

MVM 530 یا همان چری A5 با اتاق سدان از سال 2006 تولید گردیده است.

این خودرو مجهز به گیربکس 5 سرعته دستی موتور 4 سیلندر 2 لیتری است که توان تولید 139 اسب بخار در 5750 دور در دقیقه را دارد از مزایای آن میتوان به مصرف سوخت مناسب آن و استاندارد آلایندگی یورو 5 و آپشنهای متناسب با قیمت با وجود  طراحی ساده میباشد

در این خودرو از رینگهایی با سایز 15 و سایز لاستیک فابریک 195/55/15  استفاده شده که میتوان از سایز 195/60/15 و نیز205/55/15 استفاده نمود.

MVM 550

 MVM550یا همان چری E5 از اواخر 93 وارد بازار ایران شد. ار مزایای این خودر صندوق جادار، فضای مناسب برای سرنشینان و داشتن سانروف می باشد

این خودرو دارای ترمز ABS میباشد و همچنین دارای فنر بندی خوب به منظور چسبندگی خوب در پیچ ها را دارا می باشد. تنها ایراد این خودرو اتاق نسبتاً سنگین که کمی نامناسب برای موتور 2000 است که البته مناسب مسافرت است!

در این خودرو از رینگهایی با سایز 15 و سایز لاستیک فابریک 195/55/15  استفاده شده که میتوان از سایز 195/60/15 و نیز 205/55/15 استفاده نمود.

در آخر پیشنهادات میهن تایر:

*** تا حد امکان از سایز فابریک لاستیکها استفاده نمایید.

*** لاستیک های ساخت کره (هانکوک – کومهو – رودستون – نکسن ) به علت نرمیت مناسب برای این خودروها توصیه میشوند.

*** در صورت بروز هرگونه سوال و ابهام می توانید در زیر همین متن سوالات خود را مطرح فرمایید تا کارشناسان میهن تایر در اسرع وقت پاسخگوی شما باشند.

 

لیست محصولات به تفکیک برند

بازگشت به لیست

پست های مرتبط