دانستنی‌ها

معرفی ام وی ام 110 MVM وتایر آن

شرکت چری

این شرکت در 1997 تاسیس گردید.محصولات چری در چین  درسه کارخانه تولید خودرو در شهرهای Wuhu، Dalian و Ordos تولید می شوند.چری تا سال ۲۰۱۳ در ۸,۷۶۹ مورد برای ثبت اختراع اقدام کرد که موفق به ثبت  مالکیت ۶,۱۵۳ اختراع شده است، که در این مورد در رتبه اول در میان خودروسازان هموطن خود قرار دارد.شرکت چری هدف “نوآوری مستقل، کلاس جهانی و منفعت به سود بشر” را دنبال می کند تا با حفظ فرهنگ نوآوری و سخت کوشی، تلاش کند تا به هدف استراتژیک بزرگتر خود “تبدیل شدن به رقیب برندهای بین المللی با محصولات ممتاز تا سال ۲۰۲۰” دست پیدا کند.

شرکت مدیران خودرو

 شرکت صنایع خودروسازی مدیران (“MVM “، مدیران خودرو) با هدف تولید، واردات و صادرات انواع خودروهای سبک و سنگین و همچنین تحقیق و توسعه در زمینه  خودرو و صنعت خودروسازی در سال ۱۳۸۱ در منطقه ویژه اقتصادی ارگ جدید بم راه اندازی شد. شرکت مدیران خودرو که بصورت شرکت مشترک با شرکت چری چین اداره می شود، تحت حمایت های آن شرکت به یک خودروساز قدرتمند تبدیل شده است و به موفقیت های چشمگیری دست یافته است.این کارخانه در منطقه ویژه اقتصادی ارگ جدید بم می باشد.از جمله خودروهایی که با برند ام وی ام  وارد بازار ایران گردیده میتوان به خودرو MVM110 , MVM 110s اشاره کرد.

MVM 110

از این خودرو به عنوان نسخه کپی شده و چینی ماتیز یاد می شود . خودرویی باقیمت مناسب- کوچک – کم‌مصرف و نسبتا باکیفیت این خودرو در ابتدا چری QQ نام داشت و در دو نمونه‌ی 3سیلندر و 4سیلندر به بازار عرضه شد.از جمله امکانات این خودرو می‌توان به شیشه‌ بالابرهای برقی جلو و عقب، آینه‌های جانبی برقی و سیستم پخش MP3 با پورت USB و … اشاره کرد.تفاوت نسخه‌های مختلف این خودرو تنها در پبشرانه آن‌ها بوده و تفاوتی در گیربکس، ابعاد و امکانات آن وجود ندارد.

در این خودرو از رینگهایی با سایز 13 و سایز لاستیک فابریک155/65/13 استفاده شده که بسیار نایاب میباشد که میتوان از سایز های 165/65/13  نیز 175/60/13استفاده نمود.

MVM110s 

خودرویی کوچک، کم مصرف و چابک با طراحی مفهومی برگرفته از لبخند که بهترین وسیله نقلیه جهت استفاده در ترددهای روزانه شهری است. این خودرو برخلاف ظاهر کوچک خود فضایی مناسب و جادار دراختیار سرنشینان قرارمیدهد و همواره از سطح ایمنی بالایی در بدنه خودرو برخوردار است. ام وی ام ۱۱۰ جدید به شکلی  است که گویا این خودرو همیشه در حال لبخند است و این حس را به شما منتقل خواهد کرد.به هر حال در ام وی ام ۱۱۰ جدید باید بدانید این خودرو در این مدل واقعا بروز تر شده و حالت قدیم خود خارج شده است.

در این خودرو از رینگهایی با سایز 14 و سایز لاستیک فابریک 165/60/14 استفاده شده که بسیار نایاب میباشد که میتوان از سایز های 185/65/14 و نیز 185/60/14  استفاده نمود.

در آخر پیشنهادات میهن تایر:

*** لاستیک های ساخت کره (هانکوک – کومهو – رودستون – نکسن ) به علت نرمیت مناسب برای این خودروها توصیه میشوند.

*** در صورت بروز هرگونه سوال و ابهام می توانید در زیر همین متن سوالات خود را مطرح فرمایید تا کارشناسان میهن تایر در اسرع وقت پاسخگوی شما باشند.

 

لیست محصولات به تفکیک برند

بازگشت به لیست

پست های مرتبط

یک فکر در & ldquo؛ معرفی ام وی ام 110 MVM وتایر آن & rdquo؛

  1. امین گفت:

    سلام. در خودرو ام وی ام 110 قدیمی بجای رینگ و لاستیک فابریک که 155/65/13 هست، بهتره از سایز 175/60/13 استفاده بشه که هم به گلگیر گیر نمیکنه و هم خودرو در سرعت بالا و بخصوص هنگام سبقت از ماشین های بزرگ، تعادل بیشتری نسبت به لاستیک فابریکش پیدا میکنه. ماشین من مدل 91 هست و 6 ساله که این کار رو واسه ماشین خودم انجام دادم و کاملا راضیم.

نظرات بسته شده است