دانستنی‌ها

معرفی لاستیک بارز

لاستیک بارز

‘گروه صنعتی بارز با نام قبلی مجتمع صنایع لاستیک کرمان در سال ۱۳۷۲ گشایش یافت. ظرفیت اولیهٔ کارخانه بارز برای تولید تایر ۲۵۰۰۰ تن انواع تایر، تیوب و نوار و همچنین تایرهای کشاورزی بود. کارخانه لاستیک بارز در سال ۱۳۹۳، تولیدی برابر با چهار میلیون حلقه لاستیک در سال داشت. عمده محصولات شرکت بارز، تایر رادیال سیمی است که بیش از۹۸٪ از تولیدات را به خود اختصاص می‌دهد ولی در کنار آن تیوب و نوار نیز تولید می‌کند. ظرفیت تولیدی محصولات بارز پس از اجرای طرح‌های توسعه‌ای تا پایان سال ۹۹، به ۱۳۲ هزار تن خواهد رسید.

گروه صنعتی بارز با تولید حدود ۷۵٬۸۰۳ تن محصول در سال ۱۳۹۲ رتبه اول در تولید تایر را بین کارخانجات تایرسازی داخلی به خود اختصاص داد.این رقم معادل ۳۲٬۷ درصد از کل تولید داخلی کشور می‌باشد.

 در حال حاضر تمامی محصولات گروه صنعتی بارز با تکنولوژی کنتیننتال آلمان طراحی و تولید شده و روانه بازار می‌گردند. همچنین این شرکت سال ۱۳۹۱ تایرهای راه‌سازی را راه‌اندازی نموده‌است.

لاستیک بارز در دومین جشنواره بین‌المللی انتخاب برترین نام و نشان‌های تجاری ایران جزو ۱۰۰ برند برتر ایران معرفی شد.

بارز در سال 97 واحد نمونه استاندارد کشور شد و مدیران این شرکت در مصاحبه ای گفتند برنامه ای برای افزایش 50 هزار تنی تایر خودرو تا سال 1398 و رسیدن به 140 هزار تن تولید انواع تایر در دو سایت تولید در کرمان و کردستان را دارند.

برای دسترسی راحت تر به تمامی محصولات بارز فروشگاه میهن تایر می توانید از لینک زیر استفاده کنید.

محصولات بارز

 

در صورت بروز هرگونه سوال می توانید در زیر همین متن مطرح کنید تا کارشناسان میهن تایر به سوالات پیش آمده پاسخ دهند.

 

لیست محصولات به تفکیک برند

بازگشت به لیست

پست های مرتبط