میهن تایر | فروش آنلاین انواع لاستیک (تایر) ایرانی و خارجی با گارانتی
تماس از ساعت 8:30 الی 20:30 ←  09141152697 - 09141152379
   میهن تایر | فروش آنلاین انواع لاستیک (تایر) ایرانی و خارجی با گارانتی

دانستنی‌ها

دانستنی‌ها

معرفی انواع خودروی جک وبهترین لاستیک آنها

جک  Jianghuai Automobile Company

شرکت خودروسازی هیفی جیانگ هوای در سال 1964 تاسیس و آغاز به کار نمود ودرسال 1997 به نام تجاری آنهوئی جیانگ هوای تغییر نام داد.

این شرکت در ابتدا تنها در زمینه تولید کامیون‌های تجاری فعالیت می‌کرد. در سال ۲۰۰۷ میلادی، این شرکت موفق به تولید خودروهای سواری شد اما همچنان از آن به عنوان یک تولیدکننده کامیون یاد می‌شد.از آن تاریخ به بعد جک تمرکز بیشتری روی خودروهای سواری گذاشت.

در حال حاضر جی ای سی در کشورمان حضور پررنگی دارد که محصولات آن توسط کرمان موتور وارد یا مونتاژ می شود. کمپانی جک از سال 2000 به بعد پیشرفت قابل توجهی داشته و اکنون محصولاتش در بسیاری از کشور ها از جمله ایران مورد استفاده قرار می گیرد. این کمپانی دولتی که اکنون یکی از دهگانه ی شرکت های خودروساز موفق چین است.

درحال حاضر در تأسیسات تحت تملک این کمپانی مدل‌های سواری چون J2،J3،J4،J5،J6 و J7 و کراس‌اوورهای S1،S3،S5 و چند مدل MPV تولید می‌شود.

جک کراس اور S1

طراحی بدنه این جک کراس اور S1 دارای خطوط و نقشه‌ای متفاوت نسبت به سایر محصولات چینی است. جلو پنجره مشبک این جک نیز همانند برادر بزرگ خود یعنی S5 طراحی شده است.چراغ‌های بزرگ جلو در کنار چراغ‌های مه شکن خاص چهره متفاوتی به این خودرو بخشیده‌اند، قسمت جلویی این خودرو یادآور  هیوندا سانتافه در ذهن می‌شود. ظاهر این خودرو  و موتور 1.3لیتری چهار سیلندی با 99 اسب بخار به گونه ای است که می توان کاملا فهمید که طراحان با هدف طراحی یک کراس اور کوچک شهری دست به طراحی زده اند.

جک کراس اور S2

جک S2 از یک پیشرانه 1.5 لیتری و 4 سیلندر نیرو می‌گیرد. این پیشرانه نسبتاً سریع و تا حدی هم دوستدار محیط زیست است. توانی که از آن استخراج می‌شود معادل 113 اسب‌بخار و گشتاور آن نیز برابر با 146 نیوتن‌متر است. این پیشرانه به همراه یک گیربکس 6 دنده دستی و یا  CVT عرضه می‌شود. از لحاظ جایگاه نیز جک S2 مابین مدل S1 و S3 قرار می‌گیرد.طول کلی 4135 میلی متری، عرض 1750 میلی متری و ارتفاع 1550 میلی متری استفاده کرده‌اند تا توان قرار دادن دو محور جلو و عقب با فاصله‌ای 2490 میلی متری نسبت به یکدیگر در زیر شاسی جک S2 را داشته باشند. وزن خشک جک S2 هم حدود 1155 کیلوگرم اعلام شده است، در صورتی که وزن اصلی جک S2 با تمامی امکانات به 1530 کیلوگرم نیز خواهد رسید.

جک کراس اور S3

جک کراس اور S3 وارد شده به ایران، در بازارهای خارج از چین، با نام S3 جدید (Refine S3) شناخته می‌شود.  که نسخه‌ی اول آن، در سال ۲۰۱۴ عرضه شد . پلت‌فرم S3 با سواری J4 مشترک است و از همان شاسی استفاده می‌کند. اخیرا فیس‌لیفت جدیدی از جک S3 رونمایی شد، که صرفا چراغ‌های جلوی جدیدتری را شامل می‌شد؛ اما فعلا در برنامه‌ی فروش کرمان موتور نیست. این خودرو در کشورهای آمریکای لاتین و مناطق عرب شمال آفریقا، فروش خود را آغاز کرده است و تقریبا در همه‌جا، امکانات فنی و ظاهری مشابهی دارد. شرکت جک، با هدف تولید یک محصول اقتصادی، مدل S3 را تولید می‌کند و شاید به همین دلیل، نسخه‌ی دو دیفرانسیل یا نمونه‌‌ای با پیشرانه‌ی قدرتمند، برای جک S3 پیش‌بینی نشده است.

Image result for ‫جک s3 مشخصات‬‎

 جک J2  سوپر مینی

این خودرو در سال 2011 با نام YueYue  معرفی شد اما پس ورود به عرصه تولیددر سال 2006  نام J2 بر آن نهاده شد.این خودرو از نظر ابعادی در سایز خودرو هایی نظیر ام وی ام ۱۱۰ – دوو ماتیز و یا پراید می باشد.به طور کلی دارای مزایای عمومی و نوعی تفسیر کلاسیک از مفهوم ماشین های کوچک شهری است. جک J2 به شما یک تجربه رانندگی راحت و ابعاد کوچک را می دهد که در شهر های شلوغ بخوبی پاسخ گو خواهد بود.

جک J3

جک تورین جی 3 ( Jac Turin J3 ) که قبلاً با عنوان چینی توجوی ( TOJOY ) معرفی شده بود با بهره گیری از نظرات طراحان و کارشناسان کشورهای مختلفی از جمله ژاپن ، ایتالیا، انگلستان و …  در دو نوع صندوق دار  و هاچ بک معرفی شده است و  در کشور ما توسط شرکت کرمان موتور عرضه می شود.این خودرو در دو مدل صندوقدار و هاچ بک تولید شده که در هر دو مدل از موتور 1.3 لیتری میتسوبیشی با قدرت 93 اسب بخار استفاده شده و سرعت آن به 160 کیلومتر در ساعت می رسد. امکانات ایمنی و رفاهی در جک جی 3 صندق دار و  جک جی 3 هاچ بک یکسان است.

جک J4

جک J4 یک سدان کوچک چینی است که در سال 2014 معرفی و عرضه شد. باتوجه به اینکه جک J5 به هنگام عرضه در بازار ایران، عملکرد موفقیت آمیزی داشت و مورد استقبال مردم قرار گرفت، پیش بینی می‌شود J4 هم بتواند این موفقیت را تکرار کند هرچند این اتفاق به عملکرد شرکت خودروساز در قیمت گذاری و ارائه خدمات پس از فروش مناسب بستگی دارد.

جک J4 در طراحی بدنه به خوبی J5 نیست و اثری از دماغه و چراغ‌های کشیده نیست و به جای آن از زبان طراحی جدیدی به ویژه در نمای جلو خودرو استفاده شده. بر روی کاپوت و نیز بر روی بدنه خطوط کشیده زیادی دیده می‌شود که علاوه بر تاثیرگذاری بر روی آیرودینامیک، موجب زیباتر شدن خودرو هم شده است. سپر عقب یک دست همرنگ بدنه است و خبری از تکه پلاستیکی مشکی رنگ در زیر سپر نیست که در J5 وجود داشت.

جک J5

اولین جک J5 در سال 2011 تولید شد.این خودرو محصول کشور چین است. جکJ5 خوشبختانه از نظر ایمنی و بدنه توانسته است 5 ستاره از موسسه NCAP بدست آورد.

جک j5

طراحی خودرو در نمای خارجی خوب است و دارای جلو پنجره با خطوط کرومی است. چراغ های جلو بزجسته و تا گلگیر جلو کشیده شده اند و نمای خوبی ایجاد کرده اند.فریم کرومی  اطراف چراغ های مه شکن جلو و طراحی جالب دیفیوزرهای عقب این خودرو را جوان پسند تر کرده است.

جک J6

خودروی جک J6  یک خودروی چینی  است که با سه  موتور به بازار عرضه می شود که یکی از موتورها دارای حجم موتور ۱٫۵ لیتری و  دیگری با موتور ۱٫۸ لیتری و ۴ سیلندر و موتور بعدی این خودرو با حجم موتور۱٫۸ لیتری با موتور میتسوبیشی می باشد که بیشترین سرعت این خودرو با موتور ۱٫۵ لیتری ۱۷۰ کیلومتر بر ساعت است و با حجم موتور ۱٫۸ لیتری موتور میتسوبیشی  ۱۷۵ کیلومتر بر ساعت   و با موتور ۱٫۸ لیتری معمولی۱۸۵ کیلومتر بر ساعت است . شتاب صفر تا صد این خودرو در  ۱۱٫۲ ثانیه طی میشود . رقبای این خودرو تویوتا آوانزا و کیا کارنزمی باشند.

جک J7

جک J7 خودرو ساخت چین است، که دارای موتوری با حجم ۱۸۰۰ و ۲۰۰۰ سی سی است. از سیستم انتقال ۶ دنده اتوماتیک و دستی بهره مند است. دارای گشتاور ۱۸۰ و ۱۹۰ نیوتن بر متر به ترتیب موتور است.این خودرو توان تولید ۹۷ و ۱۰۷ اسب بخار را دارد. که می تواند سرعت خود را به ۱۷۵ کیلومتر بر ساعت برساند.

جک ها بر اساس نسلهای مختلف و همچنین سطح آپشن های مختلف در انواع سایز رینگ و لاستیک به بازار ایران ارایه شده است که پر تعدادترین آنها به شرح زیر معرفی میگردد.

** رینگهایی با سایز 16

سایز لاستیک فابریک  205/55/16 که میتوان از سایز پهن تر 215/55/16  نیز استفاده نمود.(از این سایز در جک j5 استفاده شده است.)

** رینگهایی با سایز 17 

سایز لاستیک فابریک 225/60/17  که میتوان از سایز پهن تر  235/60/17  نیز استفاده نمود.(از این سایز در جک S7 دنده ای استفاده شده است.)

** رینگهایی با سایز 18 

سایز لاستیک فابریک 225/55/18  که میتوان از سایز پهن تر  235/55/18  نیز استفاده نمود.(از این سایز در جک S7 اتوامات استفاده شده است.)

 

در نسل جدید جک از تکنولوژی سنسور نشانگر درجه باد نیز استفاده شده است. لذا در هنگام تعویض لاستیک لازم است حتما به تعویض کار یاد آوری نمایید تا مانع از بروز خسارت گردد.

در آخر پیشنهادات میهن تایر:

*** تا حد امکان از سایز فابریک لاستیکها استفاده نمایید.

*** در صورت بروز هرگونه سوال و ابهام می توانید در زیر همین متن سوالات خود را مطرح فرمایید تا کارشناسان میهن تایر در اسرع وقت پاسخگوی شما باشند.

 

بازگشت به لیست

پست های مرتبط

تبریـــز، دروازه تهران پایین‌تر از سه‌راهی ولی‌عصر، جنب پل عابر ،بازرگانی لاستیک میلانی
شماره‌های تماس: 041۳۳۳۳۱۰۲۸ و 041۳۳۳۱۴۴۸۳ و 041۳۳۳۱۴۴۸۴
شماره همراه: ۰۹۱۴۱۱۵۲۳۷۹ و ۰۹۱۴۱۱۵۲۶۹۷

ساعت کاری فروشگاه:
۱- روزهای شنبه تا پنجشنبه از ساعت ۰8:30 الی 20:30

قیمت ها بر اساس یک جفت میباشد! لطفا در هنگام خرید دقت بفرمایید با تشکر

اینستاگرام تلگرام
نوار کناری
پاسخ به سوالاتتان در واتس آپ
فروشگاه
0 مورد سبد خرید
حساب من