دانستنی‌ها

معرفی دانگ فنگ H30 کراس وتایر مناسب آن

H30 CROSS

دانگ فنگ H30 Cross، در فروردین سال ۱۳۹۵ توسط ایران خودرو برای ورود به بازار ایران معرفی شد. این خودرو در کلاس کراس‌اوور‌های کامپکت رقابت می‌کند. شاید نتوان این محصول را یک خودروی به‌روز نامید، اما در مقایسه با سایر محصولات ایران خودرو، برخی ویژگی‌های ایمنی و تجهیزات رفاهی باعث به‌روزتر‌ بودن این محصول نسبت به سایر تولیدات این شرکت می‌شود.در این خودرو که بر مبنای پلتفرم پژو ۳۰۶ ساخته شده است، به گفته سایت ایران خودرو می‌توان طرح زیبا و خصوصیات اسپرتی را مشاهده کرد و باید گفت H30 Cross یک رانندگی اسپرت را به راننده القا می‌کند.اچ۳۰ از موتور معروف و نام آشنای TU5 بهره می‌برد که پیش از این در رانا، پژو ۲۰۶، پژو ۴۰۵SLX و پژو پارس LX  نیز شاهد آن بوده‌ایم.

اچ۳۰ با موتور ۱۶ سوپاپ TU5 که قدرت ۱۰۵ اسب بخار و گشتاور ۱۴۲ نیوتن متر را تولید می‌کند، با ۱۲.۵ ثانیه به سرعت ۱۰۰ کیلومتر می رسد. که البته در این امر گیربکس ۴ سرعته اتوماتیک ساخت شرکت معروف AISIN ژاپن نقش مهمی را ایفا می‌کند. استفاده از این گیربکس یکی از نقاط قوت اچ۳۰ محسوب می‌شود. این خودروی ۱۲۳۰ کیلوگرمی دارای حداکثر سرعت ۱۸۳ کیلومتر بر ساعت است.

مصرف سوخت این خودرو در هر ۱۰۰ کیلومتر پیمایش ترکیبی ۷.۰۴ لیتر اعلام شده و دارای استاندارد آلایندگی یورو ۴ است.

لاستیک H30 کراس

لاستیک این خودرو به صورت فابریک سایز 205/50/16 می باشد. و نیز میتوان از سایز بلند تر 205/55/16 استفاده نمود.در نظر داشته باشید که بهتر است از سایز استاندارد خودرو استفاده نمایید.

*** لاستیک های ساخت کره (هانکوک – کومهو – رودستون – نکسن ) به علت نرمیت مناسب برای این خودرو توصیه میشود.

*** در صورت بروز هرگونه سوال و ابهام می توانید در زیر همین متن سوالات خود را مطرح فرمایید تا کارشناسان میهن تایر در اسرع وقت پاسخگوی شما باشند.

 

لیست محصولات به تفکیک برند

 

بازگشت به لیست

پست های مرتبط